BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, May 17, 2010

:: ::

kekadang,, aty mmg nk nangs sendiri..

kekadang.. tak mintak d undang pon..
ttbe rase mmerlukan seseorang..
tika itu lah baru aku sedar..
yg kamu sgt bermakna untukku..


ermm ye.. kadang2..
ase diri ny d sisihkan..
tp bila kau hadir..
temani aku..
ceriakan hari2 ku..
bahagia datang..
cerah ku rase hary2 mendatangku..





aku bukn lah perempuan terbaik untuk mu..
dan juga bukn teman teristimewa buatmu..
tp..
aku mahu aku jd kekasihmu.. sepanjang hidupmu..
agar dapat menemani hidup ku selamanya..
yg dapat mnjadi teman suka dan duka..
yg dapat mnjadi penghibur kala lara..
yg dapat memberiku semanagt tatkala ku jatuh..
yg dapat mnjadi kekuatan hidupku untuk menenpuh segala masalah yg ku hadapi..


ye..
hidupku..
hanya mmberi kesusahn untuk dirimu..
hanya mnjadi beban dgn segala jenis masalahku..
hanya mnjadi penghabis kreditmu..
hanya tahu bermanja..


tp..
aku betol2 ikhlas dgn dirimu syg~
aku mahu mnjadi suri hidupmu sepanjang hidupmu~
ye.. mungkin terlalu awal tuk ku katekan begitu..
tp.. hatyku sebak bile terfikir bulan 9 yg akan menjelma..
saat aku terpakse berpisah dgn mu dengn waktu yg sgt pnjg..
dgn aku tak tahu apa akan jd dgn keadaanmu..
sehatkah, saketkah,
ah!! aku takut!! takut berpisah!!

inilah sebenarnya perkara yg plg ku takuti~
kehilangn..
kehilngn org yg plg ku syg..
aku takot kehilangn buat kali kedua..


b..
sha mintak ampun dr ujung rambut sampai ujung jary atas segala dose sha kat b..
sha gode b..
sha nakal kat b..
sha mintak ampun b..
sha btol2 syg kn b..
sha takot kehilngn b..
sha btol2 cintakn b..
b wat sha bahagia b..
sha syg b..
ampunkn sgala silap salh diri sha..
terkasar bahasa..
tersilap bicara..
terkuat merajuk..
sha mintak ampun..
jgn tgal kan sha b..
kasih sha untuk b selamanya..
sha janji b..


::warkah buat kekasih::
_shaloveb_


0 comments: